We zijn erg blij dat LensWay nu onderdeel is van Vision Direct. Bij Vision Direct vind je online de beste merken contactlenzen, lenzenvloeistof en oogverzorgingproducten. Bij ons bestel je je lenzen tot wel 45% goedkoper dan bij de opticien.
Makkelijk online lenzen bestellen bij Vision Direct
Onze klantenservice beantwoordt graag al je vragen over online lenzen bestellen. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 uur tot 19.00 uur. Wij zijn bereikbaar via de live chat op deze website, e-mail (service@visiondirect.nl) en uiteraard telefonisch (020 635 2310). Als je je lenzen op werkdagen voor 22.00 uur bestelt en het product is op voorraad, dan bezorgen we je lenzen de volgende dag al.
Gebruik je eigen Lensway account
Had je een account op Lensway? Dan kan je je accountgegevens gebruiken om bij Vision Direct in te loggen. Je hoeft dus zelf geen nieuw account aan te maken maar je kunt gewoon opnieuw bestellen met je LensWay-gegevens.
Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier om je wachtwoord opnieuw in te stellen.
Gastaccount op LensWay
Bestelde je bij LensWay zonder een wachtwoord in te vullen? Dan maakte je gebruik van een gastaccount. In dit geval is je e-mailadres bij ons bekend en dien je een wachtwoord in te stellen waarmee je heel makkelijk weer nieuwe lenzen kan bestellen. Je wachtwoord (opnieuw) instellen, doe je hier door op ‘Wachtwoord vergeten?’ te klikken.
Heb je hulp nodig, neem dan contact met ons op: 020 635 2310.
Drie redenen om bij Vision Direct te bestellen…
Bij Vision Direct bestellen is snel en eenvoudig. Bestellingen die voor 22.00 uur geplaatst worden en waarvan de producten op voorraad zijn, worden nog dezelfde dag verzonden. Met deze supersnelle levering zit je nooit lang zonder lenzen. Daarnaast profiteer je bij Vision Direct van erg lage prijzen die soms tot wel 45% lager zijn dan bij de opticien. Heb je vragen of opmerkingen, dan staat onze klantenservice elke werkdag voor je klaar van 9.00 uur tot 19.00 uur.
Veelgestelde vragen
-
Zijn mijn login gegevens veranderd?
Nee. Je kan simpelweg inloggen door je accountgegevens van LensWay te gebruiken.
-
Ik wil mij registreren maar mijn gebruikersnaam bestaat al
Doordat je in het verleden bij LensWay besteld hebt, is je e-mailadres bij ons bekend. Klik daarom op ‘Wachtwoord vergeten?’ in het aanmeldscherm.
-
Kan ik bestellingen bekijken die ik bij LensWay geplaatst heb in het verleden?
Ja. Alle bestellingen die je in het verleden bij LensWay geplaatst hebt, kan je terugvinden in je account op VisionDirect.nl.
-
Hoe kan ik een aankoop retourneren die ik op LensWay geplaatst heb?
Voor vragen over retourneren kun je het beste kijken op onze pagina over Retourzendingen. Hier wordt uitgelegd hoe je producten kan terugsturen. Dit geldt ook voor bestellingen die bij LensWay geplaatst zijn.
-
Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
-
Ontvang ik nieuwsbrieven met promoties van Vision Direct?
In je account kun je je aanmelden en afmelden voor onze nieuwsbrief.
-
Wat als ik het wachtwoord van mijn LensWay account vergeten ben?
Klik op de knop ‘Inloggen’ links bovenaan op VisionDirect.nl en klik vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’ om je wachtwoord opnieuw in te stellen.