Retourzendingen

Voor Vision Direct is het geven van een geweldige klantenservice topprioriteit. Mocht er daarom een probleem met je bestelling zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via info@visiondirect.nl of 020 635 2310 en wij helpen je graag je probleem op te lossen.

Ons gratis retouradres:

VISION DIRECT

Antwoordnummer 42028, 1020 VB, Amsterdam, Nederland

Retourzendingen

Als je sterkte is veranderd:

Dit is geen enkel probleem. Als je een nieuwe oogtest hebt gehad en je sterkte is veranderd, dan kan je ongeopende, onbeschadigde en onbeschreven doosjes lenzen die je nog over hebt zonder probleem naar ons retourneren. Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe gegevens door te geven en zodra je retourzending bij ons is aangekomen en deze is gecontroleerd, sturen wij je nieuwe lenzen met de correcte sterkte op.

Als wij een fout hebben gemaakt:

Als je de verkeerde lenzen ontvangt of als ze beschadigd zijn tijdens het transport, dan kan je ze naar ons terugsturen. Wij zullen je dan een nieuw product ter vervanging opsturen.

Als je je bedenkt:

Je hebt standaard 14 dagen vanaf ontvangst de tijd om een bestelling terug te sturen, mocht je je bedenken. Stuur de ongeopende doosjes naar ons terug en dan betalen wij je het aankoopbedrag terug. Je kunt in dat geval het volgende formulier downloaden en met de retourzending meesturen of naar onze klantenservice e-mailen. Het is echter niet verplicht het formulier mee te sturen, zolang je ons maar binnen 14 dagen vanaf ontvangst schriftelijk verwittigt. Vanaf dat moment heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. We sturen je een bevestiging per e-mail zodra wij je verzoek ontvangen.

Vanwege de hygiëne kunnen wij helaas geen lenzen terugnemen die uit de verpakking zijn gehaald, dus het is belangrijk dat de verzegeling van de verpakking niet is verbroken. Als je bovenstaand adres gebruikt, is het terugsturen gratis.

Annuleringen

Wil je jouw bestelling aanpassen of annuleren, bel dan zo snel mogelijk onze klantenservice. We lossen het probleem dan voor je op.

Klantenservice: 020 635 2310 beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat het product deugdelijk moet zijn en doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als je aanspraak wilt maken op onze garantie, neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.

Terugbetalingen

Terugbetalingen worden teruggestort op de bij de betaling gebruikte bankrekening of op de bij de betaling gebruikte betaalkaart of PayPal-account. Terugbetalingen worden binnen 14 dagen na annulering van je bestelling doorgevoerd mits we de teruggestuurde producten of een bewijs van retourzending hebben ontvangen en aan alle overige voorwaarden in Artikel 3.4 van onze Algemene Voorwaarden is voldaan. In dat geval wordt het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten teruggestort.