Retourzendingen

Voor Vision Direct is het geven van een geweldige klantenservice topprioriteit. Mocht er daarom een probleem met je bestelling zijn, neem dan contact op met onze klantenservice via info@visiondirect.nl of 020 635 2310 en wij helpen je graag je probleem op te lossen.

Ons gratis retouradres:

VISION DIRECT

Antwoordnummer 42028, 1020 VB, Amsterdam, Nederland

Retourneren is gratis via PostNL als je gebruik maakt van ons antwoordnummer; VISION DIRECT, Antwoordnummer 42028, 1020 VB, Amsterdam, Nederland. Uiteraard kan je de producten ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor jou.

Retourzendingen

Als je sterkte is veranderd:

Dit is geen enkel probleem. Als je een nieuwe oogtest hebt gehad en je sterkte is veranderd, dan kan je doosjes lezen waarvan de verzegeling nog intact zonder probleem naar ons retourneren" Neem contact op met onze klantenservice om je nieuwe gegevens door te geven en zodra je retourzending bij ons is aangekomen en deze is gecontroleerd, sturen wij je nieuwe lenzen met de correcte sterkte op.

Als wij een fout hebben gemaakt:

Als je de verkeerde lenzen ontvangt of als ze beschadigd zijn tijdens het transport, dan kan je ze naar ons terugsturen. Wij zullen je dan een nieuw product ter vervanging opsturen.

Als je je bedenkt:

Je hebt standaard 14 dagen vanaf ontvangst de tijd om een bestelling terug te sturen, mocht je je bedenken. Stuur de ongeopende doosjes naar ons terug en dan betalen wij je het aankoopbedrag terug. Je kunt in dat geval het volgende formulier downloaden en met de retourzending meesturen of naar onze klantenservice e-mailen. Het is echter niet verplicht het formulier mee te sturen, zolang je ons maar binnen 14 dagen vanaf ontvangst schriftelijk verwittigt. Vanaf dat moment heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. We sturen je een bevestiging per e-mail zodra wij je verzoek ontvangen.

Vanwege de hygiëne kunnen wij helaas geen lenzen terugnemen die uit de verpakking zijn gehaald, dus het is belangrijk dat de verzegeling van de verpakking niet is verbroken. Als je bovenstaand adres gebruikt, is het terugsturen gratis.

Annuleringen

Wil je jouw bestelling aanpassen of annuleren, bel dan zo snel mogelijk onze klantenservice. We lossen het probleem dan voor je op.

Klantenservice: 020 635 2310 beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur.

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Dit betekent dat het product deugdelijk moet zijn en doet wat je er in alle redelijkheid van mag verwachten. Als je aanspraak wilt maken op onze garantie, neem dan contact op met onze klantenservice en we helpen je graag verder.

Terugbetalingen

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.