Een tekening van een vrouw die aan een bureau werkt met een gitaar naast haar

Verzin onze jingle

Doe mee aan onze jingle-wedstrijd en maak kans op € 10.000 #verzineenjingle

De uitdaging

Creëer een originele Vision Direct-jingle van maximaal 30 seconden en maak kans € 10.000.

Bij Vision Direct staan doorgaans je ogen centraal, maar deze keer ligt de focus op je oren! We zoeken namelijk een jingle of melodie voor een nieuwe reclame. En daarbij hebben we jouw hulp nodig.

Je kunt samenwerken met anderen of in je eentje iets bedenken. Gebruik op social media de hashtag #verzineenjingle om ons een kijkje achter de schermen te geven als je de jingle aan het opnemen bent.

 

De details

  • Opnames: van je telefoon tot professionele opname-apparatuur: je kunt de jingle opnemen op welke manier je maar wilt.
  • Lengte: de jingle mag niet langer zijn dan 30 seconden
  • Soort jingle: een audiobestand dat een songtekst met onze merknaam bevat.
  • Je kunt je jingle op twee manieren opsturen:
    • upload de jingle op WeTransfer en voeg de WeTransfer-link toe aan het deelnameformulier.
    • OF
    • E-mail de jingle naar jingle@visiondirect.nl (met je naam en telefoonnummer)

Heb je vragen? Neem dan contact met ons op via jingle@visiondirect.nl. Je kunt de Algemene Voorwaarden van deze wedstrijd hier vinden.






Een jongen speelt gitaar

Jingle /ˈdʒɪŋɡ(ə)l/

Definitie: een korte slogan of melodie die is gemaakt om makkelijk te worden onthouden.

Data

19 april — 24 mei

Inzendingen kunnen worden opgestuurd

25 mei — 4 juni

De jingles op de shortlist worden geüpload op het Vision Direct YouTube-kanaal. Het publiek kan aangeven welke jingle zij het beste vinden

4 juni

De jury beslist wie de winnaar is

8 juni

De winnaar wordt bekendgemaakt

Over Vision Direct

Vision Direct is de grootste online contactlensspecialist van Europa. Vision Direct is in 1998 opgericht door opticiens. Al meer dan 20 jaar lang onderscheiden we ons van de massa in alles wat we doen.

We hebben de mening van onze klanten altijd hoog in het vaandel staan. We vinden het belangrijk om te luisteren naar de behoeften, meningen en ideeën van onze klanten. Daarom vragen we jullie om je creativiteit te gebruiken en ons te laten horen hoe jij denkt dat Vision Direct moet klinken.