Een tekening van een vrouw die aan een bureau werkt met een gitaar naast haar

Verzin onze jingle

Doe mee aan onze jingle-wedstrijd en maak kans op € 10.000 #verzineenjingle

De uitdaging

Creëer een originele Vision Direct-jingle van maximaal 30 seconden en maak kans € 10.000.

Bij Vision Direct staan doorgaans je ogen centraal, maar deze keer ligt de focus op je oren! We zoeken namelijk een jingle of melodie voor een nieuwe reclame. En daarbij hebben we jouw hulp nodig.

Je kunt samenwerken met anderen of in je eentje iets bedenken. Gebruik op social media de hashtag #verzineenjingle om ons een kijkje achter de schermen te geven als je de jingle aan het opnemen bent.

 
Een jongen speelt gitaar

Jingle /ˈdʒɪŋɡ(ə)l/

Definitie: een korte slogan of melodie die is gemaakt om makkelijk te worden onthouden.

Data

19 april — 24 mei

Inzendingen kunnen worden opgestuurd

4 juni — 17 juni

De jingles op de shortlist worden geüpload op het Vision Direct YouTube-kanaal. Het publiek kan aangeven welke jingle zij het beste vinden

17 juni

De jury beslist wie de winnaar is

22 juni

De winnaar wordt bekendgemaakt

En de winnende jingle is…...

Een groot applaus voor Almudena Almazor, de winnaar van onze jingle-wedstrijd! Veel dank aan alle 702 deelnemers die een jingle hebben ingestuurd. Het was niet makkelijk om de winnende jingle te kiezen! Hieronder kun je de pakkende jingle van de winnaar beluisteren.

De jury

Pascal Moscheni photo

Pascal Moscheni

Pascal Moscheni werkt in Madrid als dj, ontwerper en fotograaf. Daarnaast heeft hij een bekende muziekstudio genaamd PamPam.

Moscheni is oorspronkelijk afkomstig uit Nieuw-Zeeland, met Franse en Argentijnse roots. Hij begon zijn carrière met het ontwerpen van mode, daarna richtte hij zijn aandacht op muziek. Met PamPam versterkt hij merkidentiteiten door speciale afspeellijsten te maken voor winkels, modeshows, advertenties en campagnes. Hij gebruikt hierbij de persoonlijkheid van de doelgroep voor inspiratie. Zijn oor voor muziek en oog voor visuele details hebben geresulteerd in een gevarieerd portfolio van projecten met tal van internationale merken, waaronder Lacoste, Marc Jacobs, Dior en Cartier.

Favoriete jingle: Always Coca-Cola

Riona O Connor photo

Riona O Connor

Riona O'Connor is een Ierse comedian, songwriter en actrice. Op haar social media-accounts deelt ze haar ervaringen met het moederschap.

Nadat O'Connor als acteur in theaters in het West End in Londen had gewerkt, begon ze na de geboorte van haar eerste kind haar blog 'The Unnatural Woman'. Haar hilarische en eerlijke parodieën en video's, gecombineerd met haar zangtalent, leidden tot de groei van haar online aanwezigheid. Eerder dit jaar kwam haar nieuwste project uit: een succesvol comedy-album getiteld 'The Brightside'.

Favourite jingle: ESB Energy

Ashley Mealor photo

Ashley Mealor

Ashley Mealor is Chief Marketing Officer van Vision Direct. Hij werkt al meer dan tien jaar bij het bedrijf. In die tien jaar is Vision Direct uitgegroeid tot de grootste en bekendste online contactlenswinkel van Europa, met een omzet van meer dan 100 miljoen. Vision Direct is tegenwoordig actief in het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Nederland en diverse andere Europese markten, zoals Spanje, Italië, Frankrijk, België en Ierland.

Dankzij zijn passie voor online marketing en internationale groei, heeft Mealor een belangrijk rol gespeeld in het succes van Vision Direct. Zijn scherpe oog (en oor) voor marketing heeft hij de afgelopen vijftien jaar ontwikkeld in zijn rol als Senior Marketing Leader voor bekende bedrijven zoals British Airways, Betfair en O2.

Favoriete jingle: Finger of Fudge

Jameszoo photo

Jameszoo

Jameszoo is de artiestennaam van Mitchel van Dinther, producer en presentator op NTS Radio.

Hij begon met draaien in zijn geboorteplaats Den Bosch. Daarna ging hij naar de Red Bull Music Academy in New York, waar hij samen met andere artiesten muziek maakte. Na de release van verschillende EP's tekende hij bij Brainfeeder Records. Van Dinther bracht zijn eerste album 'Fool' uit in 2016 en zijn tweede album 'Melkweg' in 2019. Hij staat bekend om zijn unieke stijl, waarin hij jazz, experimentele muziek en elektronische genres combineert.

Favoriete jingle: HEMA

Chris Cracknell photo

Chris Cracknell

Chris Cracknell is een mix engineer, producer en dj uit Brighton (Engeland). Hij werkt vanuit Gold Tone: zijn zelfgebouwde studio die werkt op zonne-energie.

Chris draait regelmatig op grote muziekfestivals in Europa, hij organiseert radioshows op Soho Radio en The Face Radio 1BTN. Ook mixt hij tracks voor klanten van over de hele wereld. Hij helpt zijn klanten hun visie te realiseren en hij brengt hun muziek naar het niveau van professionele radiokwaliteit. Chris werkt al meer dan twintig jaar in de muziek, dus hij herkent een nieuwe hit meteen!

Favoriete jingle: UM BONGO

Over Vision Direct

Vision Direct is de grootste online contactlensspecialist van Europa. Vision Direct is in 1998 opgericht door opticiens. Al meer dan 20 jaar lang onderscheiden we ons van de massa in alles wat we doen.

We hebben de mening van onze klanten altijd hoog in het vaandel staan. We vinden het belangrijk om te luisteren naar de behoeften, meningen en ideeën van onze klanten. Daarom vragen we jullie om je creativiteit te gebruiken en ons te laten horen hoe jij denkt dat Vision Direct moet klinken.