Niet tevreden? Geen probleem

Vervangingsgarantie lenzen

GRATIS vervangingsgarantie op je lenzen

Bij Vision Direct staan onze klanten altijd op de eerste plaats. We hebben het daarom heel gemakkelijk voor je gemaakt om voordelig online lenzen te bestellen. Bij ons vind je alleen de beste producten van toonaangevende merken voor de meest voordelige prijzen. Maar mocht het onverhoopt toch gebeuren dat je een product ontvangt dat beschadigd is, dan is er niets aan de hand.

Onze vervangingsgarantie houdt namelijk in dat we elk product dat niet in orde is voor je vervangen of dat je je geld terugkrijgt.* Heel duidelijk en simpel dus. We zijn er tenslotte om je leven gemakkelijker te maken.

Neem contact met ons op

Als je vragen hebt kun je natuurlijk contact met ons opnemen. Onze klantenservice staat zes dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bellen op 020 635 2310 (maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en zaterdag van 9.00 uur tot 17.30 uur) of een e-mail sturen naar service@visiondirect.nl. Of chat met ons op de live chat op deze website.

*Onder voorbehoud van redelijk gebruik. Lees onze Algemene Voorwaarden voor meer informatie.

FAQs

  • Wat houdt 'beschadigd' precies in?

    Dat kan bijvoorbeeld een lens zijn waar iets mis mee is (zoals een gescheurde lens), een kapotte blisterverpakking of een beschadigd kartonnen doosje (waar de blisterverpakking in zit). Over het algemeen dus alles waardoor je lens er anders uitziet of anders voelt. Als je het niet zeker weet kun je het beste even contact met ons opnemen.

  • Hoe maak ik gebruik van deze vervangingsgarantie?

    Het is het makkelijkste om even contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt dan aangeven wat het probleem is. Wij kijken dan samen met jou wat de beste oplossing is. Zorg er wel voor dat je je lenzen en het doosje niet weggooit. Want we hebben misschien gegevens nodig van het product om het probleem aan onze leverancier te melden.

  • Hoe werkt het?

    Het is niet nodig om iets naar ons terug te sturen. Laat ons weten wat het probleem is en om hoeveel contactlenzen het gaat en we vervangen deze lenzen voor je. In sommige gevallen kunnen we de kosten voor deze lenzen als tegoed op je account zetten, zodat je dit kunt gebruiken voor je volgende bestelling.

  • Hoeveel tijd heb ik om gebruik te maken van deze garantie?

    Vanaf het moment dat de lenzen bij je bezorgd zijn en je een gebrek ontdekt verzoeken wij om dit zo snel mogelijk en het liefst binnen 12 maanden bij ons te melden. Dit geldt voor alle producten op onze website. Voor everclear-producten geldt dat je 100 dagen niet-goed-geld-terug-garantie hebt. Dit houdt in dat je deze producten om wat voor reden dan ook terug kunt sturen en dat je dan je geld terug krijgt.

  • Ik ben van gedachten veranderd, kan ik de lenzen retourneren?

    We willen natuurlijk dat je volledig tevreden bent over je bestelling. Dus als je bijvoorbeeld een ander merk lenzen hebt geprobeerd en weer over wilt stappen op je oude merk dan is dat mogelijk. Ook kan het gebeuren dat je sterkte is veranderd nadat je je lenzen besteld hebt. Voor dit soort retourzendingen hebben we een ander soort garantie. Het is het beste om in dit geval de verpakking niet te openen en de retourzending bij ons te melden binnen 365 dagen nadat je de lenzen hebt ontvangen.

  • Wat als mijn vraag hier niet tussen staat?

    Geen paniek, neem gewoon even contact met ons en we gaan ons best doen om je te helpen.