100 dagen retourgarantie op je lenzen

Vrouw verzamelt orders in een magazijn

GRATIS 100 dagen retourgarantie op alle producten

100 dagen garantie

Heb je lenzen bij ons gekocht maar zijn het niet de juiste lenzen? Heb je de verkeerde sterkte besteld of is je sterkte veranderd? Of ben je gewoon van gedachten veranderd over de lenzen die je hebt gekocht? Wat de reden ook is, bij ons heb je altijd 100 dagen garantie op je contactlenzen.

Zolang de contactlenzen ongeopend zijn en in de originele verpakking zitten, kun je het retourformulier invullen en binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling naar ons terugsturen. Dankzij deze garantie kun je met een gerust gevoel bij ons bestellen. Want wij geven altijd je geld terug mocht je een verkeerd product hebben besteld.

Producten van everclear: altijd je geld terug

Doosjes everclear contactlenzen

Koop je een van onze exclusieve everclear-producten? Dan gaat onze garantie nog een stap verder. Producten van everclear kun je namelijk op elk moment retourneren, ongeacht wat de aankoopdatum is en of de verpakking al geopend is. Mocht je niet tevreden zijn, dan geven we je meteen het volledige aankoopbedrag terug. Naast de goede prijs-kwaliteitverhouding is dit dus een extra voordeel als je lenzen, lenzenvloeistof of oogdruppels van everclear koopt.

Neem contact met ons op

Als je vragen hebt over onze 100 dagen retourgarantie kun je natuurlijk contact met ons opnemen. Onze klantenservice staat zes dagen per week voor je klaar. Je kunt ons bellen op 020 635 2310 (maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 21.00 en zaterdag van 9.00 tot 17.30) of een e-mail sturen naar service@visiondirect.nl. Of chat met ons op de live chat op deze website.

100 dagen retourgarantie: je vragen beantwoord

  • Wat houdt 'originele verpakking' in?

    Om een retourzending te accepteren en geld terug te betalen, moeten we zeker weten dat het product in de originele verpakking zit. Wat houdt dit precies in? Het betekent dat het product nog in de originele verpakking zit, ongeopend is en compleet onbeschadigd. De verpakking moet eruitzien zoals je het product gekregen hebt. Simpel gezegd: het product moet er zo uitzien dat je zelf tevreden zou zijn als je het in die staat zou ontvangen.

  • Hoe retourneer ik een product?

    Het is heel eenvoudig om een product te retourneren: download het formulier voor retourzendingen, vul je gegeven in en voeg het formulier toe aan je retourzending. Plak het adreslabel op de envelop. Omdat het een antwoordnummer is, hoef je geen postzegel te plakken op de envelop (dit geldt alleen als je het product vanuit Nederland verzendt. Mocht je een product vanuit het buitenland retourneren, dan moet je de envelop wel frankeren).

    Als het product in de originele verpakking zit en onbeschadigd is, betalen we je zo snel mogelijk terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht. Voor meer informatie kun je kijken op onze pagina over retourzendingen.

  • Kan ik ongeacht de reden altijd een everclear product retourneren?

    Ja, dit is echt waar. We zijn er van overtuigd dat onze klanten positief zullen zijn over onze exclusieve everclear-producten. Vandaar dat we aanbieden dat je een product van everclear altijd terug kunt sturen, wat de reden ook is. Onthou wel dat je per product maar één keer gebruik kunt maken van deze garantie.

  • Ik heb een product ontvangen dat beschadigd is, wat moet ik nu doen?

    Als je lenzen hebt ontvangen die beschadigd zijn, er niet goed uitzien of niet goed aanvoelen, dan kun je gebruikmaken van onze gratis vervangingsgarantie. Je krijgt dan een nieuwe verpakking lenzen opgestuurd.